Οι χρόνοι του μέλλοντος
Πώς μιλάμε για το μέλλον;
Πώς μιλάμε για το μέλλον;
Μετά την κάθετη πρόσθεση με κρατούμενο, έρχεται- εκεί κάπου στο β' τρίμηνο της Β' τάξης- η αφαίρεση με δανεικό.
Πώς θα διευκολύνουμε τη ζωή μας, όταν διαιρούμε;
Αυτές οι λαμπάδες που θα σας προτείνω σήμερα είναι λίγο πιο όμορφες από όσες κυκλοφορούν στο εμπόριο... κι αυτό γιατί έχουν φτιαχτεί από παιδιά ή από εθελοντές, με πολλή αγάπη, με πολύ μεράκι και για πολύ καλό σκοπό!
Τι είναι το "φανταστικό παιχνίδι" και πόσο σημαντικό είναι για την ανάπτυξη των παιδιών; Υπάρχουν παιδιά με μεγαλύτερη κλίση προς τα φανταστικά παιχνίδια και τι σημαίνει αυτό;
Η πλουσιότατη ελληνική γλώσσα μάς προσφέρει δύο από τους βασικούς της χρόνους για να μιλήσουμε για το παρελθόν.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού (World Autism Awareness Day), που καθιερώθηκε από τη γενική συνέλευση του ΟΗΕ την 1η Νοεμβρίου 2007, και γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, σκέφτηκα να μιλήσουμε γι΄αυτή την περίπλοκη νευρο - αναπτυξιακή διαταραχή, την οποία οι γονείς "τρέμουν" και μόνο στο άκουσμά της.
Τι είναι λοιπόν, ο Αυτισμός και ποια είναι τα χαρακτηριστικά του;;;;;;
Η τετράδα των πράξεων ολοκληρώνεται τη διαίρεση. Από τη Β΄τάξη ήδη εισάγεται η έννοια της διαίρεσης βάσει της προπαίδειας με τη μορφή τέλειων διαιρέσεων χωρίς υπόλοιπο.
One of the easiest and most common topics to practice conversational skills with a student is the weather.
Μετά το αλφάβητο, οι μικροί μαθητές ξεκινούν τη γραφή φωνημάτων.