Six simple steps to writing a postcard!
Let's learn how to write a good postcard in English!!
Let's learn how to write a good postcard in English!!
Το σχολείο τελείωσε και οι διακοπές άρχισαν για τους μικρούς μας φίλους. Τι και αν ο μπαμπάς και η μαμά ακόμα δουλεύουν, τα μικρά πλασματάκια έχουν όρεξη για ατελείωτο παιχνίδι!!! Αν θέλετε τα μικρά σας να περάσουν ένα δημιουργικό καλοκαίρι μαζί σας, τότε δείτε τα παρακάτω παιχνίδια!!!
Ένα βήμα πιο κοντά στο καλόκαιρι! Τα σχολεία έκλεισαν και τώρα είναι η εποχή που κάθε παιδί περιμένει...
Η δημιουργικότητα όπως έχουμε δει και σε προηγούμενο άρθρο, είναι μια ξεχωριστή ικανότητα του ανθρώπου. Πρόκειται επίσης για μια ικανότητα, η οποία μπορεί να καλλιεργηθεί στα άτομα με κατάλληλη εξάσκηση (Scott, et al., 2013). Υπάρχουν όμως και άνθρωποι, πέραν της δυνατότητας καλλιέργειας, που έχουν κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τάσεις που μαρτυρούν την δημιουργική προσωπικότητα τους (Runco, 2007). Είναι οι άνθρωποι αυτοί που συχνά ονοματίζουμε ως δημιουργικούς. Και στο σημείο αυτό γεννάται εύλογα το ακόλουθο ερώτημα: Ποια είναι αυτά τα χαρακτηριστικά, βάσει των οποίων, ξεχωρίζει ένα δημιουργικό άτομο;
Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό όταν σκεφτόμαστε παιδιά και καλοκαίρι; Μα φυσικά ατέλειωτο παιχνίδι στην παραλία, κολύμπι και παιχνίδι στην άμμο!! Παρόλα αυτά αν δεν είμαστε προσεκτικοί, αυτή η όμορφη εμπειρία μπορεί να καταλήξει σε μια διατροφική “καταστροφή”. Στις περισσότερες παραλίες θα συναντήσουμε τους συνήθεις ύποπτους... πατατάκια, παγωτά,αναψυκτικά και άλλες λιχουδιές πλούσιες σε θερμίδες, ζάχαρη και λιπαρά έτοιμα προς πώληση. Τι κάνουμε λοιπόν ώστε η διασκέδαση να συνδυαστεί με υγιεινές αλλά και νόστιμες διατροφικές επιλογές;
Καθημερινά στην τάξη μας, ξεκινάμε την ημέρα μας με την παρεούλα. Μαζί με τα παιδιά καθόμαστε στον κύκλο και μοιραζόμαστε τα νέα μας και τις καινούργιες εμπειρίες μας. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας ως εκπαιδευτικοί θέτουμε και εκπαιδευτικούς στόχους.
Η φωνολογική ικανότητα είναι η ικανότητα του παιδιού να κατανοεί και να χειρίζεται τους ήχους της γλώσσας του. Είναι η ικανότητα χάρις στην οποία τα παιδιά καταλαβαίνουν ότι το «πήγα στην αγορά» φτιάχνει ποιηματάκι με το «μαζί με την γιαγιά». Είναι η ικανότητα χάρις στην οποία η Αλεξάνδρα γνωρίζει ότι το όνομά της ξεκινά με το ίδιο ήχο (φώνημα) όπως και του Αριστείδη. Είναι μία από τις βασικές ικανότητες για να κατακτήσει το παιδί την ικανότητα της αποκωδικοποίησης (το να διαβάζει δηλαδή λέξεις).
"Κυρία Λαμπρινή, πότε θα παίξουμε;" - Σε κάθε συνεδρία, αυτή είναι η πιο συχνή ερώτηση. Όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από την ηλικία τους, προτιμούν περισσότερο το παιχνίδι από το να λένε απλά λέξεις ή να κάνουν διάφορες εργασίες. Γι' αυτό ακόμα, και όταν νομίζουν ότι απλά παίζουν και διασκεδάζουν με ένα παιχνίδι, αυτό θα πρέπει να γίνεται με τέτοιο τρόπο, ώστε να εκπληρώνονται δύο στόχοι:
Πώς θα καταφέρω να βάλω όρια στο παιδί μου; Πώς μπορώ να το βοηθήσω να προσαρμόζεται στους κοινωνικούς κανόνες συμπεριφοράς; Αυτό αποτελεί μια πρόκληση για πολλούς γονείς!