Όταν κοιτάς... από ψηλά!
Αν δίναμε φωνή στις... πόρτες μας!
Πόρτες! Δε τους δίνουμε καμία σημασία αλλά καθορίζουν την εξέλιξη αγαπημένων μας ιστοριών! Μας χαρίζουν χρόνο προσωπικό αλλά και χρόνο με τους ανθρώπους που αγαπάμε.
Ελάτε να φτιάξουμε... ένα αληθινό κάστρο!
Κάστρα! Όμορφα και τόσο επιβλητικά! Ποτέ ένα κάστρο δε περνάει απαρατήρητο και ίσως κάποια στιγμή όλοι μας να ονειρευτήκαμε να ζήσουμε σε ένα!
Πώς να οργανώσω το δωμάτιο για να διευκολύνω ένα παιδί με Δ.Ε.Π.Υ
Τα παιδιά με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (Δ.Ε.Π.Υ - Attention Deficit Hyperactivity Disorder), συχνά, δυσκολεύονται να συγκεντρωθούν για αρκετή ώρα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ολοκληρώσουν μία εργασία ή μία δραστηριότητα. Ο θόρυβος και γενικότερα τα εξωτερικά ερεθίσματα, εμποδίζουν σημαντικά την διατήρηση της προσοχής τους. Ακόμη, τα παιδιά αυτά δεν μπορούν να παραμείνουν στη θέση τους για πολύ ώρα, στριφογυρίζουν την καρέκλα τους και υπάρχει έντονη κίνηση στα χέρια και στα πόδια. Πολλές φορές, τα παιδιά με Δ.Ε.Π.Υ δεν θυμούνται τι εργασίες πρέπει να κάνουν, χάνουν εύκολα τα πράγματά τους και γενικά, δεν είναι καλοί στην οργάνωση.
Χώροι προσχολικής αγωγής: Διδάγματα από τη θεωρία του Φρέμπελ.
Η θεσμική αναγνώριση της προσχολικής αγωγής στην Ευρώπη χρονολογείται, για τις περισσότερες χώρες, στα τέλη του 19ου με αρχές 20ουαιώνα. Σε ορισμένες όμως περιπτώσεις όπως η Ιρλανδία (1991) και η Ολλανδία (1956), η θεσμική της κατοχύρωση συναντάται αρκετά χρόνια αργότερα. Η χώρα μας εντάσσεται στις περιπτωσεις που ήδη από τα τέλη του 19ουαιώνα αναγνώρισε την αξία της εκπαίδευσης νηπίων προσχολικής ηλικίας. Η προσχολική αγωγή για την Ελλάδα, από το 1895, μετρά ήδη εκατόν εικοσιτρία χρόνια λειτουργίας.